De timajo's op Borneo

Vertrek naar en aankomst op Borneo

Eindelijk was het dan zover, we zijn vertrokken naar Borneo.

Om half 8 stond Taxi Jochem voor de deur en konden we vertrekken richting Schiphol.

De regen kwam met bakken uit de lucht, dus een mooie dag om op vakantie te gaan.

De reis verliep voorspoedig dus we stonden op tijd op schiphol, om onze prijs in ontvangst te nemen. We werden nog even geinterviewd en gefilmd door de telegraaf en off we went !

Als het goed is wordt ons verhaal 10 september of later geplaatst, dus dat houden we in de gaten.

Nadat we in waren gecheckt konden we lekker met z'n 3en naast elkaar zittend de reis doorbrengen.

Om 6 uur 's morgens (plaatselijke tijd) stonden we op Kuala Lumpur. Daar hadden we alle tijd ( dat is wel eens anders geweest he Roel en Piet) om op ons gemak naar het andere vliegveld te reizen voor de doorvlucht naar Borneo.

Ook op het andere vliegveld verliep alles voorspoedig en dus zaten we een paar uur later in het vliegtuig richting Borneo en wel Kuching.

De eerste indruk van Kuching/Borneo is dat het er schoon uitziet, netjes en vooral ook brommervrij.

Waar in Indonesië de straten zwart zien van de brommertjes, zie je hier slechts een enkel brommertje voorbij gaan, wat een rust.

Ben benieuwd wat de rest van Borneo ons te bieden heeft.

Tim heeft al een duik genomen in het zwembad en we hebben net ons avondeten op.

Eerst maar eens lekker uitrusten met een goede nachtrust en dan gaan we de rest ontdekken.

Alet

Een primaaaaaa begin dus! Genieten maarrr!!!

Judith

zo alles is dus voorspoedig gegaan, en naast elkaar in het vliegtuig, wist dat het goed zou komen ;-) ik heb nu ook vakanie genieten jullie maar lekker... groetjes Juud

Ellen

Het avontuur kan beginnen! Veel plezier!!

marinette

dank jullie wel, we genieten hoor, Juud en El ook heel veel plezier !