De timajo's op Borneo

Kota Kinabalu

Even een kleine update.

Gisteren zijn we van de provincie Sarawak naar de provincie Sabah gevlogen. De vlucht duurde ongeveer een uur en een kwartier.

Om kwart over 8 stonden we bij ons hotel, wat helaas een beetje tegenvalt. Het is schoon,maar erg klein.

We hebben eerst wat ontbeten en rond een uurtje of 12 zijn we op zoek gegaan naar een bootje.

Voor de kust ligt namelijk een natuurpark wat bestaat uit verschillende eilanden. Je kan er snorkelen, wandelenen zonnebaden.

Om half 1 zaten we op de boot. Dat ding ging loei hard en sprong op de golven. Voor mensen met een slechte rug niet aan te raden !

Na zo'n 20 minuten kwamen we op het eilandje Sapi aan en daar hebben we de rest van de middag doorgebracht met zonnen en snorkelen.

Er waren mooie gekleurde vissen, maar niet heel spectaculair.

Ook zagen we nog 3 grote varanen in de buurt van het strand. (foto's volgen later)

Vandaag werden we weer wakker met water, zowel buiten, asls binnen.

Buiten regent het en binnen lekt de airco, daar moet dus naar gekeken worden.

De regen lijkt wel altijd 's morgens te zijn, dus we wachten het even af met onze plannen. We willen eigenlijk naar een ander eiland toe, wat iets verder weg ligt.